Grand Canyon 06-07 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu Grand Canyon 06-07 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

Grand Canyon 06-07

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Het is Nationale Kusjesdag! Happy Kissing day!
Na het ontbijt zijn we naar de Horse Shoe Band gereden waar we een adembenemend uitzicht hebben. We hebben ook hier weer prachtige foto's gemaakt waarna we doorgereden zijn naar de Grand Canyon.
Even gestopt bij een uitzichtpunt waar een meisje zei:'daddy, I can see China!' waarop moeder lachend zei:'almost!'
Toen we weer verder reden zagen we een aanhouding van 3 mannen. Er stonden meerdere politie-auto's omheen en de mannen zaten op hun knieen met hun handen op hun rug geboeid. (best 'boeiend') ;)
We hebben een broodje gehaald en zijn ingecheckt bij het hotel. Hierna gelijk het zwembad ingerend. Je hoort hier om de 4 minuten een helicopter over je heen vliegen en daar tussendoor wat vliegtuigjes. Na het zwemmen hebben we gebowld en zijn doorgelopen naar het buffet. 'S avonds een korte wandeling gemaakt naar het vliegveld. Onderweg zagen we 3 grote herten langs de kant van de weg staan. En toen er een bus aan kwam rijden staken ze op hun dooie gemak de weg over. Aan de andere kant van de weg aangekomen kwam er gezellig nog een hert bijstaan.