Page / Lake Powell 05-07 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu Page / Lake Powell 05-07 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

Page / Lake Powell 05-07

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

05 Juli 2012 | Verenigde Staten, Page

Het heeft vannacht toch geregend, ook vandaag is het hier bewolkt. Na het ontbijt zijn we op weg gegaan naar Page. Eerst hebben we een tussenstop gemaakt bij Monument Valley maar daar alleen foto's gemaakt. De weg is hier niet toegankelijk voor onze auto, alleen voor jeeps. We wilden rond 13u inchecken bij het hotel maar hier bleek het weer 1 uur vroeger te zijn. Wel kregen we te horen dat we omgeboekt waren naar een ander hotel (Marriott). Daar konden we wel gelijk inchecken.
We zijn gelijk doorgereden naar Antilope Canyon: wat is dat gaaf zeg! Ontzettend mooie foto's genomen tijdens de tour die we gingen doen en echt weer genieten voor ons allebei. Maar dat is het de hele vakantie door hier. De tijd vliegt voorbij. Als we tussendoor de foto's terugzien zeggen we allebei: oja! Dat hebben we ook meegemaakt. Al die gigantisch onwerkelijke indrukken die we hier opdoen!Geweldig!
'S middags hebben we heerlijk gerelaxed bij het zwembad en 's avonds heerlijk uit eten geweest bij het hotel.

  • 06 Juli 2012 - 06:08

    Christa:

    Ik hoorde vannaacht weer 2x een melding, dat ik mail had. Dat kan alleen maar uit Amerika zijn, dacht ik. En ja hoor, weer gauw achter de computer gedoken, om jullie belevenissen te lezen. Hilarisch en fantastisch. Ik zit hier regelmatig lachend achter de computer. Ik merk, dat de inwendige mens ook goed verzorgd wordt, gelukkig zijn jullie makkelijke eters en gaan een uitdaging niet uit de weg. Voor mijn gevoel zijn jullie al weken onderweg. Wij zijn zeer benieuwd naar jullie foto's. Onze vakantie begint nu ook al te naderen, we kijken er erg naar uit. Voorlopig gaan jullie eerst nog genieten van de rest van jullie reis. Tot het volgende verslag maar weer!

  • 06 Juli 2012 - 06:50

    Kitty:

    Zo te lezen denken jullie goed en gevarieerd aan de inwendige mens, maar dat heb je ook wel nodig met die inspannende beklimmingen. Dat Amerika altijd houdt van groot en veel tijdens het eten was bij mij bekend maar dat het ook in no time op moet zijn, er wordt dus van je verlangd dat je ook GROTE happen neemt : ) Het heeft hier gister aan het eind van de dag ook even heel hard geplenst van de regen en Diesel heeft hier van genoten door beschut door de fietsenschuur door het gat te kijken naar wat er buiten allemaal gebeurde.
    Nog even en dan is de Grand Canyon aan de beurt zeker? Lijkt me een heel mooi avontuur, hoor graag gauw weer wat van jullie, liefs van ons

  • 06 Juli 2012 - 15:31

    Hilde:

    Zo, ik lag even wat verslagen achter maar baal nu dat dit de laatste is tot nu toe. Kom maar op met jullie nieuwe belevenissen!
    Het klinkt allemaal super, en ben erg benieuwd naar de foto's.
    Veel plezier.
    Groetjes Hilde

  • 06 Juli 2012 - 20:38

    Peter De Vries:

    We blijven jullie volgen hoor, maar zelfs vanuit onze luie bank wordt ik al moe van de gedachten aan het aantal kilometers dat door jullie wordt afgelegd... Bryce, Moab, Monument Valley en dan weer terug naar Page. Antilope Canyon staat ook op mijn "to do"- lijstje, al was alleen maar vanwege de foto`s. Maar misschien kan ik die van jullie leasen. Kitty schreef het ook al, volgens mij moet de volgende bestemming de Grand Canyon zijn. Ik hoop voor jullie dat de zon een beetje wil schijnen. Zon`s ondergang schijnt vanaf de "South Rim" een uitermate romantische stemming op te wekken. De jongens pas op en doe het veilig. Heb nog veel plezier en laat ons meegenieten. Peter

  • 08 Juli 2012 - 08:10

    Trudie:

    Hoi Niels en Melanie het is echt genieten van jullie reisverslagen. Wat zullen de foto´s ook gaaf zijn.Ben echt benieuwd. x

  • 08 Juli 2012 - 10:22

    T.Ann:

    Bedankt voor je reactie op mijn vraag over de foto's. Die komen we natuurlijk een keer bekijken. Las hier in de krant dat in Amerika al 2000 hitterecords waren geëvenaard of gebroken. Hoop dat jullie goede loopschoenen mee hebben. Als ik lees hoeveel kilometers er al gelopen zijn. Misschien maar goed vanwege het goede en lekkere eten.! Anders worden jullie net als de eekhoorntjes en moeten bijbetalen voor de terugreis. Groetejes T.Ann en O.Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Page

Niels en Melanie

Amerika roadtrip

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 17
Totaal aantal bezoekers 5289

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 27 Juni 2014

Indonesie

20 Juni 2012 - 14 Juli 2012

America, here we come!!!

Landen bezocht: