zondag 15 juni Yogyakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu zondag 15 juni Yogyakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

zondag 15 juni Yogyakarta

Door: nielsmelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

15 Juni 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Vanmorgen ging de wekker om 5u. Om 6u worden we opgehaald om ons naar de trein te brengen die om 7u vertrekt. Het is half 7 en we zitten in de trein. Er worden nog wat wagons aangekoppeld en om 7u vertrekt de trien onder luid getoeter. Hij komt wat schokkerig op gang want ook voor hem is het nog vroeg. Er is een waterig zonnetje verschenen en je ziet de dauwdruppels nog op de rijstvelden. In alle vroegte staan er alweer veel mensen op de velden, ze ploegen, staan met hun voeten in het water tussen de jonge rijstsprieten en de velden zien er prachtig uit. Wat een magisch gezicht, de zon weerkaatst in het water met op de achtergrond de in nevel gehulde heuvels. We rijden langs dorpjes en ook door de bergen met adembenemende vergezichten. De treinreis duurde 7u en we hebben uiteindelijk ook even de binnenkant van onze ogen bekeken. Na wat nasi te hebben gegeten waren we er weer een beetje bovenop en stapten we om 14u in de auto. De chauffeur heeft er 12u over gereden om onze koffers hier te krijgen. Na nog eens 4u te hebben gereden (onder andere in de file door wegwerkzaamheden) kwamen we niet toe aan de Borobudur. Deze bezoeken we morgen. Wel hebben we een zilverwinkel bezocht. Om 18u kwamen we aan bij het hotel. We hebben ons opgefrist en zijn gaan eten. Hierna lekker relaxen en vroeg naar bed, het was een lange dag.

• 18 Juni 2014 - 14:15

Linda :

PFFFF EN DIT NOEMT MEN VAKANTIE....
    hopelijk komen er snel meer van die relax dagen.

Mis jullie!!!

Xxx lin

• 20 Juni 2014 - 03:50

Niels En Melanie :

Vanaf nu hebben we onze relaxdagen, joepie!!! Zijn we echt aan toe! Mis jullie ook!! Xxx