Zondag 8 Juni Samosir eiland - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu Zondag 8 Juni Samosir eiland - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

Zondag 8 Juni Samosir eiland

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

08 Juni 2014 | Indonesië, Medan

Wat een prachtig uitzicht hebben we vanuit onze hotelkamer! We kijken langs de palmbomen over het tobameer uit, het is net alsof je je hier in een schilderij bevind. Na het ontbijt zijn we met de boot over het tobameer gevaren naar een begraafplaats met tombesl. Daar staat de 200 jaar oude sacrofaag van konig Sidabutar. Melanie heeft 2 kettingen gekocht op het lokale marktje en hierna zijn we doorgevaren naar Ambarita & Simanindo waar we een batak dansvoorstelling hebben bijgewoond. We zijn doorgevaren naar een hotel waar we de luch kregen en hierna hadden we de middag ter vrije besteding bij ons eigen hotel. Vandaag waren onze darmen erg van slag door het eten hier, even wennen. We hebben 's avodns dan ook niet gegeten en zijn vroeg naar bed gegaan.