Los Angeles 13-07 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu Los Angeles 13-07 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

Los Angeles 13-07

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag rolde we ons bed weer uit want er komt jammer genoeg ook weer eens een einde aan zo'n heerlijk avontuurlijke vakantie... We nemen al onze herinneringen en foto's mee naar huis en zijn weer ontzettend veel ervaringen rijker!
Vanmorgen nog even de pier op gelopen waar we naast de pelikanen hebben gestaan! Superleuk! Nadat we de auto hebben ingeleverd zijn we met een transfer naar het vliegveld gebracht. We hebben een goede vlucht gehad naar Londen. Jammer genoeg wat vertraging waardoor we onze volgende vlucht mistten en 3 uur langer moesten wachten. Na een leuk ontvangst op schiphol zijn we de auto ingestapt en richting huis gegaan. Leuk dat jullie onze verhalen hebben gelezen en bedankt voor de gezellige berichtjes!
Niels en Melanie

• 15 Juli 2012 - 07:57

Hilde:

Welkom thuis, tot morgen.

• 15 Juli 2012 - 08:49

Peter De Vries:

Pas vandaag, zondag 15/7, jullie "strandvakantie" in Los Angeles kunnen lezen. Jammer van het weer, maar jullie hebben je niet verveeld zo te lezen. Blij dat jullie weer veilig zijn geland. Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie foto`s en verhalen. We spreken elkaar vast wel binnenkort.
    Groetjes van Dieni en Peter

• 16 Juli 2012 - 13:10

Kitty:

Nou toffe reis hebben jullie gehad denk, leuk om te lezen wat jullie allemaal hebben gedaan.
    Nou we zien jullie wel weer.

gr. de appeltjes