Los Angeles 12-07 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu Los Angeles 12-07 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

Los Angeles 12-07

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag valt ons dagje strand weer in de bewolking. Je kunt hier, net als in San Francisco, echt merken dat je aan de kust zit. We zijn langs een aantal stranden gereden om te kijken of er een leuke boulevard was om langs te lopen. Maar dit bleek niet zo te zijn. Wel hebben we een kermis op het strand van Santa Monica gezien. We zijn door Beverly Hills gereden en hebben op de Walk of Fame de hand- en voetafdrukken van beroemdheden op de foto genomen. 'S middags zijn we bij de wijnbar gaan zitten achter ons favoriete restaurant. Daar hebben de champagne-cocktails gedronken met een plankje kaas/worst. We hebben daar heerlijk gezeten totdat het wat begon te regenen. Binnen hebben we een wijn met chocolade erin vermengd gedronken, erg bijzonder! Tegen het personeel van het restaurant hadden we al gezegd dat we de laatste avond van onze vakantie bij hun zouden komen eten en dan graag buiten wilden zitten. Er zou een groep van 15 personen buiten komen zitten, maar die hebben ze binnen neergezet. Zo kwam het dat wij als enigen buiten zaten en ze ons heerlijk verwenden. Melanie vroeg om een pasta en vertelde wat ze lekker vond als ingredienten. En de perfecte pasta werd geserveerd ook! Niels heeft de lekkerste Calzone aller tijden gehad. Hierna vertelde Melanie dat ze graag een toetje met veel chocolade wilde, nou... dat heeft ze geweten hoor! We konden rollend naar huis!