Los Angeles 10-07 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu Los Angeles 10-07 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

Los Angeles 10-07

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De planning voor vandaag was een dagje strand. Maar we belangden zomaar bij Universal Studio's. WAT EEN ONWIJS GAAF PARK!
Dat zouden we echt iedereen aanraden!
We hebben onze ogen uitgekeken: eerst naar een spookhuis geweest, daarna hebben we de show 'waterworld' gezien. De tour is ook super interessant. Je zit in een treintje en word langs de sets gereden, ongelofelijk knap wat ze daar allemaal kunnen doen! Ik zou zo nog een keer in het treintje stappen..
Ook hebben we verschillende 3D-shows gezien zoals Shrek(stoelen bewegen en koud/warm effecten), de Transformers (80 minuten wachten voor 5 minuten attractie), Terminator en King Kong. En met 3D bedoelen we dan geen 3D zoals we die in Nederland kennen maar echt 3D. Met 3 verschillende schermen en echte personages die in het scherm verdergaan en er weer uitkomen. of een hele tunnel waar je met het treintje in rijd en je rondom 3D hebt terwijl de trein heen en weer beweegt. Ook lopen er hier veel personages door het park die midden op straat zomaar een show opvoeren. Hierna kan je met ze op de foto. We hebben een heel leuk gesprek gehad met Donkey uit Shrek, hij maakte heel gevatte opmerkingen en praat net als Eddie Murphy. We zijn in verschillende attracties geweest zoals 'de Mummy' en 'Jurassic park'. De Blues Brothers hebben opgetreden, we hebben een show gezien met dieren die in films meespelen en de verschillende trucs die ze geleerd hebben. De meeste dieren zijn gered en hierna acteurs geworden.
We zijn bij de special effect show geweest waar we werden gevraagd of we vrijwilligers in de show wilden zijn. Dit hebben we niet gedaan omdat alles beter overkomt als je in het publiek zit. We hebben ons van 10u 's morgens tot 22u vermaakt, wat een superdag weer!