Sedona 08-07 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu Sedona 08-07 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

Sedona 08-07

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Sedona

Na het ontbijt zijn we gelijk weer op pad gegaan. We rijden vandaag naar Sedona. Onderweg zagen we 'bedrock city'. Een heus dorp helemaal nagemaakt van de Flintstones. Eerst zijn we naar Flagstaff gereden om de 'meteor crater' te bezoeken. Daar zijn we ook naar het museum geweest wat erbij hoort. Op de weg naar Sedona zagen we het onweren boven de bergen en reden we door een beste regenbui heen. Onderweg nog gestopt bij een beekje waar we een slang tegenkwamen die snel wegging. Bij het hotel aangekomen wachtte ons een verrassing: het hotel is weer niet geboekt. De mevrouw achter de balie zei dat we mazzel hebben dat er een kamer over is. Later belde ze op dat ze geinformeerd had bij het bedrijf die de boeking heeft gedaan hier. Die zeggen dat ze een fax naar het hotel hebben gestuurd maar het hotel heeft deze nooit ontvangen. Het bedrijf zou de fax nog een keer versturen zodat het dus wel geboekt is en wij niet apart hoeven te betalen. Diezelfde mevrouw heeft ook gelijk naar het hotel in Los Angeles gebeld en die is wel geboekt. Dat is mooi, want we zitten daar 4 nachten. Morgen hebben we een lange rit voor de boeg want het is 7 uur rijden.
Vanmiddag zijn we het stadje ingereden. We kwamen bij een heel leuk omheind Mexicaans dorpje met een idyllisch binnenplaatsje. Daar hebben we een poosje rondgelopen en in de winkeltjes gekeken. We zijn verder gereden naar het dorp en hebben daar een ijsje gehaald. Ook zijn we nog even de berg opgereden waar je een heel mooi overzicht hebt over het hele stadje en de bergen.

• 09 Juli 2012 - 06:52

Kitty:

Wat weer een ontdekkingen daar in dat verre Amerika, het is ook maar goed dat ze jullie eerst hebben gewogen voordat de helikoptervlucht begon! Als je steeds de verhalen lees is wordt de inwendige mens goed verzorgd deze weken ( :
    Wat leuk om steeds zoveel dieren tegen te komen.
    Geniet maar lekker van de aankomende dagen, even lekker wat dagen luieren op het strand en dagdromen over al het moois jullie hebben meegemaakt en gezien.
    Veel liefs van ons met een dikke knuffel XX

• 09 Juli 2012 - 18:16

Hilde:

Wat klinkt het allemaal super en wat doen jullie veel.
    Geniet nog lekker van alles.

• 09 Juli 2012 - 20:17

Peter De Vries:

Hee reizigers,
    Het begint nu echt te kriebelen met die beschrijving van de Grand Canyon. Die zonsondergang moet echt een belevenis zijn. Is deze romantische ambiance nog met jullie aan de loop gegaan of hebben jullie het te druk met eten? Als alles volgens plan is verlopen zitten jullie nu weer aan de kust, uit te hijgen van een flinke rit. geniet nog van een paar dagen zon zee en strand. Daarvoor hoef je je voorlopig nog niet in Nederland te melden.

• 10 Juli 2012 - 14:43

Mieke:

toch nog ingelogd bij jullie verhalen, ook al zit jullie reis er al weer bijna op. Heel indrukwekkend allemaal! Nog hele fijne dagen en kijk je ogen uit!
    x Mieke