Moab 03-07 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu Moab 03-07 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

Moab 03-07

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

03 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nadat we een broodje bij de subway hebben gehaald en een koffie bij de supermarkt hebben we lekker buiten ontbeten. We zijn 4,5 uur gaan rijden om bij Moab uit te komen. Daar bleek ook dit hotel eerst geboekt te zijn en de volgende dag te zijn gecancelled waardoor we weer onze creditcard tevoorschijn konden halen, best vervelend. Waarschijnlijk betalen we nu dus steeds dubbel, het 2de mailtje naar Tourkoop is alweer onderweg (beste reisbureau van Noord-Holland). Hierna zijn we gelijk doorgereden naar Arches National Park. Ik zal maar niet meer vertellen hoeveel aangereden dieren je hier langs te weg ziet liggen, van eekhoorntjes tot herten. Bij het hotel in Zion hoorden we 's avonds van andere touristen dat er een hert aangereden was door een personenauto. De auto was total-loss en het het dood. De volgende dag zagen we het hert inderdaad langs de weg liggen.
Melanie heeft vandaag ook even rustig geremd doordat er een hert in de berm stond die zomaar over zou kunnen steken.
In het park hebben we verschillende uitzichtpunten bezocht. We hebben de route uitgezocht die we morgenochtend vroeg willen gaan lopen. Dat is ook weer een heel zware klimroute. Er was een ranger onderweg (lopend met een goede uitrustig in zijn tas) naar 3 tot 4 mensen die in moeilijkheden waren geraakt op de route. Toen we er op de terugweg weer met de auo langskwamen stonden er nog meer ranger-auto's en meerdere ambulances. Deze route moet je eigenlijk 's morgensvroeg of 's avonds laat lopen met goede schoenen en minimaal 1 liter water per persoon.

• 04 Juli 2012 - 17:31

Kitty:

Wat heb ik weer met een dikke glimlach jullie verslagen zitten lezen.
    Jullie kunnen het allebei ook zo lekker smakelijk op de mail zetten.
    Vind het altijd weer jammer als ik aan het laatste verslag begin.
    Wat weer een apart diner met zo'n cowboyband! Ik zei toevallig vandaag tegen paps het is nu 14 dagen geleden dat we jullie uitzwaaiden op Schiphol maar voor mijn gevoel zijn jullie al een maand onderweg. Voor jullie gaat de tijd daar vast veeeeeeel te snel, er is daar elke dag weer zoveel te beleven en te bekijken.
    Donna wil zo af en toe even boven kijken of Melanie toevallig op de zolderkamer zit, dan denk je zal ze dat echt nog weten?
    Ze zijn erg zoet en gelukkig is het hier op het moment ook al een paar dagen zomers warm dus zijn ze vanaf de vroege morgen al lekker naar buiten het is er soms helemaal druk van in de ren maar ze kunnen allemaal een lekkere ligplek vinden, en genieten dus ook volop van vakantie.
    Veel plezier de komende dagen maar weer, ik zie weer uit naar de volgende verslagen, liefs mamma Kitty