vertrekken richting Oakhurst 22-06 - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu vertrekken richting Oakhurst 22-06 - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

vertrekken richting Oakhurst 22-06

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

23 Juni 2012 | Verenigde Staten, Oakhurst

Om half 8 zijn we opgestaan. Bij het ontbijt hebben we de keuze uit een broodje jam of een broodje jam dus je begrijpt dat de keuze erg moeilijk is. Ook kunnen we dan nog kiezen of we bosbessenjam of gemixt-fruit-jam willen!!!
Om 10u kunnen we de huurauto ophalen, dat is een paar straten verderop. Het is een Mazda 2 geworden i.p.v. de Nissan Verso die we zouden krijgen. Daar zullen we vanaf vandaag mee gaan touren. De eindstop van vandaag is Yosemite. We zijn allereerst over de Golden-gate-bridge gereden, gewoon omdat het kan! Daarna weer terug over dezelfde brug, want we moesten de andere kant op om bij Yosemite te komen. Heel leuk, want we rijden vanuit de regen en de stad zo het mooie weer in met een strakblauwe lucht en een fantastisch uitzicht over het landschap: onwerkelijk mooi!
Enne...de Mazda 2 was leuk hoor, maar we hebben hem toch even omgeruild voor een Chevrolet HHR, het stuur van de Mazda begon namelijk te trillen vanaf 100 km/u doordat de auto niet goed was uitgelijnd. Om 17u kwamen we bij ons hotel aan, wat een plaatje! Open haard, kleedje op de vloer, beren en een waterrad, leuke steentjes aan de muur, wat een sfeertje hier! Nadat we onze spullen naar ons hutje met 2 2persoonsbedden hebben gebracht zijn we een biertje gaan happen op het balkon van het restaurant. Hierna nog gezellig gepraat met Bill, die gelooft dat Bigfoot echt bestaat en ufo's ook bij het alledaagse leven horen. We zijn heerlijk gaan eten in het restaurant van het hotel.

• 24 Juni 2012 - 12:36

Dennis:

klinkt super leuk!, tof ook dat jullie over één van s'werelds bekendste bruggen zijn geweest!.. en ja, die Mazda.. dat was te verwachte natuurlijk xD. Bigfoot en Ufo's.. natuurlijk alleen in Amerika kan dat!!

• 24 Juni 2012 - 13:25

Maja:

We krijgen er een leuk beeld bij.. jachtgeweer mee om de eekhoorn in te sluiten ;) barbaren! En euh het land van meer en veel toch! Jam en jam.. waar zijn de hamburgers met cola large! Het lijkt mij groots en indrukwekkend geniet ervan liefjes wij gaan wij door de regen wel binnen zitten ;) ten slotte is de zomer begonnen.. enjoy each other.. what you see and the sun! Dikke knuffel