De reispapieren zijn opgehaald - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu De reispapieren zijn opgehaald - Reisverslag uit Sint Pancras, Nederland van Niels en Melanie - WaarBenJij.nu

De reispapieren zijn opgehaald

Door: NielsMelanie

Blijf op de hoogte en volg Niels en Melanie

14 Juni 2012 | Nederland, Sint Pancras

Gisteren de reispapieren opgehaald: echt een heel mapje vol want voor elk hotel hebben we natuurlijk een voucher nodig.
A.s. Woensdag 20 Juni vertrekken we om 11.40u vanaf schiphol. We vliegen met British Airways (vluchtnummer BA0431) en zullen om 12u een tussenlanding maken in Londen Heathrow. Om 14.05 vliegen we verder naar San Francisco waar we om 16.50u aan zullen komen.

America, here we come!!!

• 14 Juni 2012 - 15:17

Mary Passet:

Hoi Melanie, spannend hoor! Jullie reizen met zijn 2tjes? Geen groepsreis dit keer? Ik wens jullie een goede reis, geniet ervan. Kijk uit naar jouw reisveragen!

• 15 Juni 2012 - 17:34

Mams:

Het mooie moment is aangebroken van nog even..... en dan gaan we echt.
    Eerst nog even een weekendje uitleven in het hollandse sfeertje daarna nog een paar dagen op het werk overleven maar dan is het toch echt zover. Geniet dus eerst nog maar even van een lekker hollands muziek weekeinde, veel plezier

• 21 Juni 2012 - 19:01

Peter De Vries:

Hee Melanie en Niels, is het adrenaline niveau inmiddels een klein beetje gezakt. Dat krijg je ervan als je altijd gewend ben geweest om bij je paps en mams in het paspoort te hebben gestaan, nu moet je er zelf op passen. :)
    Hoop dat jullie een goede vlucht gehad hebben. Graag zou ik een volger van jullie worden, want over een paar weken vliegen wij dezelfde kant op. Een lekkere opwarmer dus voor ons.
    Ik zal me via mijn email adres bij jullie weblog aanmelden. Hoe lang blijven jullie in San Fransisco?
    Ga veel zien met elkaar.
    Groetjes, Peter

• 23 Juni 2012 - 22:07

Maja:

Hee liefjes krijgen wij nog iets te lezen van jullie? Christa en Maja